Giorgio Armani Si Passione Eau de Parfum - DamesgeurGepassioneerde, bloemige damesgeur van Armani Ontdek Si Passione van Giorgio Armani die de passie ontketent van de Si-vrouw - gedurfd, vrouwelijk en vrij. Si Passione is een intense, compromisloos dames parfum voor een zelfverzekerde vrouw bereid om extreme keuzes te maken - een vrouw die ja durft te zeggen. Een damesparfum die rozenbloesem, heliotroop en jasmijn met intense vanille combineert tot een sensuele, fruitige en bloemige geur. Ontdek Si Passione• Geurfamilie: Bloemig• Sensueel & fruitig• Topnoten: Nectar van zwarte bessen, peer & roos• Hartnoot: Jasmijn• Basisnoten: Vanille & cederhoutEen onweerstaanbare combinatie van elegantie, kracht en onafhankelijkheid Het hart van Si Passione bestaat uit cederhout en de moderne amber-houtachtige Orcanox, wat voor volwassenheid en karakter zorgt en moedige emotie weerspiegelt die ware passie opwekt. Si Passione combineert intense vanille met bloeiende roos, heliotroop en jasmijn voor een sensuele, fruitige en florale geur, die tegelijk de kracht van vrouwelijkheid weerspiegelt. Si Passione herhaalt de handtekening van Si - zwarte bessen nectar, gecombineerd met sprankelende peer. Het rode lip effect in een flaconEen nieuwe emotie, een nieuwe vrouwelijkheid, een nieuwe persoonlijkheid. Si Passione is een helder en sensueel parfum dat vertrouwen, verleiding en kracht uitstraalt. De rode kleur is emblematisch voor de houding en essentie van Si Passione. Rood voor vitaliteit, rood voor passie. Rood om je al het goede en positieve toe te wensen, zegt Giorgio Armani. Rood is ook de kleur van passie en liefde - passie die je hart sneller doet kloppen. DuurzaamNatuur is de puurste vorm van schoonheid, en is altijd een inspiratiebron geweest voor Giorgio Armani. Van het gebruik van zorgvuldig geselecteerde materialen tot de combinatie van natuurelementen en tijdloos design, Giorgio Armani's werk straalt eenvoud, veeleisendheid en duurzaamheid uit. Het merk vertaalt zich in drie cruciale gebieden die bijdragen aan de tijdloosheid en duurzaamheid van het merk: eco-design door navulbare en herlaadbare verpakkingen met gerecyclede en recyclebare materialen, om klimaatverandering te bestrijden en om de schaarste van schoon water tegen te gaan.